Google Consent Mode v2 en de Toekomst van Online Adverteren
In 2024 lanceert Google een belangrijke update: Consent Mode v2. Deze update heeft betrekking op het verzamelen van data, en het verkrijgen van toestemming voor het plaatsen van cookies en delen van persoonsgegevens. Lees hier meer over Google Consent Mode v2, de gevolgen voor online adverteren en essentiële stappen om jouw website aan te passen.
Blog lezenServer Side Tagging in 2024: Online Marketing in een Wereld Zonder Cookies
De wereld van online marketing en data-analyse verandert voortdurend. De belangrijkste ontwikkeling voor 2024 is het verdwijnen van third-party cookies en de verschuiving van Client Side naar Server Side Tagging. Wat houdt deze ontwikkeling precies in en wat betekent het voor bedrijven die analytische- en advertentieplatforms gebruiken?
Blog lezenSee-Think-Do-Care: De Sleutel tot Effectief Online Adverteren
Op het overvolle internet is het een hele kunst om je merk of product op te laten vallen met online adverteren. Daarbij gaat het niet alleen om het bereiken van potentiële klanten, maar ook om hun aandacht vast te houden en klikken om te zetten naar klanten. Maak in deze blog kennis met het See-Think-Do-Care model!
Blog lezenRetargeting: Maximaliseer Betrokkenheid en Conversies (7 tips!)
Retargeting is een essentiële strategie voor bedrijven die hun bereik en conversies op de website willen maximaliseren. In deze blog duiken we in de basis van retargeting, verkennen de meestgebruikte retargeting platforms en geven je 7 praktische tips om jouw retargeting-campagnes te optimaliseren.
Blog lezenWordPress Onderhoud: Maximaliseer Veiligheid en Prestaties
Voor veel bedrijven is WordPress een betrouwbare en flexibele keuze. Maar gezien het open-source karakter van het platform is routineonderhoud en het regelmatig updaten van WordPress en plugins cruciaal. Maximaliseer de Veiligheid en Prestaties van jouw website met onze do's en don'ts.
Blog lezenVerbeter je SEO-prestaties met Google EAT (7 tips!)
Bij Zoekmachine Optimalisatie speelt 'Google EAT' - wat staat voor Expertise, Autoriteit en Betrouwbaarheid - een cruciale rol bij het verhogen van de zichtbaarheid van jouw website. We vertellen je meer over Google EAT, waarom het belangrijk is én hoe je het effectief kunt inzetten met 7 praktische tips.
Blog lezen©2024 2nd Chapter BV Privacy Cookies Voorwaarden