9,2
klanten
vertellen
37 reviews
tel. 071-4072027
Bezoek ons

December betekent lijstjes. ☝️Veel mensen kijken reikhalzend uit naar de Top2000, iets minder mensen kijken uit naar ons eindejaarslijstje. Desondanks gidsen we u voor het 3e jaar op rij, aan de hand van discutabele hoogtepunten, door ons jaar. Morgen (13 dec.) beginnen we! 💪 En dat is spannend. Ook voor u. We nemen u mee langs hoogtepunten van alle afdelingen, we laten u bedrijfsuitjes zien en niets blijft verborgen. Onze diepste geheimen komen op tafel, privékwesties zullen we met u delen en dat alleen om u, onze trouwe volger van het eerste uur, betrokken te laten voelen. 😚

Vr. 13 december

#19 HOERA WE HEBBEN EEN ERIK!

Hoera, we hebben een Erik! 🎉 En dat komt goed uit, want die hadden we nog niet. Oké, iets meer achtergrondinformatie: Een kleine tweeënhalf jaar geleden hebben we de online marketing tak van 2nd Chapter opgericht. Nu, tweeënhalf jaar later dus, floreert deze tak al ware het mos aan een muur. Ton, nog steeds niet vernoemd naar honderdduizend euro, kon het werk niet meer aan en vroeg om een Erik.

Sinds september is Erik van Rijn verantwoordelijk voor heul wat Adwords, Facebook en Instagram campagnes en zorgt hij dat de conversies bij onze klanten tegen de plinten aan klotsen. Zo is Erik. We kunnen hem eigenlijk niet meer wegdenken. Nee serieus, we hebben het geprobeerd. Maar die jongen is niet meer weg te denken. En we horen u denken: wat voor sterrenbeeld heeft die jongen? Ram. Erik is een ram. Verder ziet Erik eruit alsof we hem hebben gehuurd van een castingbureau. Erik dacht dat de sportschool een vervolgopleiding was en dat kunnen we hem niet kwalijk nemen.

Omdat er bij 2nd Chapter voornamelijk ietwat botte mannen werken en Erik zonder enige vorm van twijfel de meest vriendelijke stem heeft, is Erik ook nog eens gebombardeerd tot TelefonErik. Dus, pak de telefoon op, bel 071-4072027 en maak kennis met onze nieuwste ster.

Za. 14 december

#18 WIJ ZIJN GOOGLE PARTNER!

Als trouw 2nd Chapter volger weet u: De heren van 2nd Chapter zijn ver-schrikke-lijke bazen. Die onderschrijving leeft echter niet slechts in Nederland. Zo is er een Iers bedrijfje en dat bedrijfje is er ook stellig van overtuigd dat wij de beste online marketeers ooit zijn. Precies om die, en geen andere reden, zijn wij sinds juni 2019 Google Partner. 💪 Dit betekent dat Google ons aanbeveelt en ons experts noemt op het gebied van Google Ads. En dat begrijpen wij. Dus, wil jij scoren via Google? Moet 2020 jouw jaar worden en wil je je concurrentie een keer écht de baas zijn? Ga dan met ons in zee. Dit zegt Google dus hè, zouden we zelf nooit zeggen.

Momenteel werken we trouwens verschrikkelijk hard om Premium Partner te worden! Later meer... 😎 www.2ndchapter.nl/partner

Zo. 15 december

#17 MANCAVE

Vorig jaar verlieten we, met groot verdriet in ons toch al tere hartje, ons kneuterige kantoor aan de Voorstraat. De bakermat van genialiteit werd ingeruild voor een megalomane ideeënfabriek aan de Zuidstraat. Ondanks dat we in juni 2018 al de eerste stappen in het kantoor zetten, konden we pas dit jaar (het was druk ofzo 🙄) overgaan tot de echte inrichting. Zo is steigerhout omgetoverd tot bar & bureau, zijn er meer game consoles dan werknemers en drinken we geen bier uit flessen (want armoedig) maar uit onze eigen professionele BLADE. Een heuse Mancave waar zelfs de meest masculine holbewoner trots op zou zijn. Ons stekkie in 't echt zien? 👉 https://goo.gl/maps/yaUqrE6HHRw2YGN47

Ma. 16 december

#16 NIEUWE GIFJES!

Wij etaleren onszelf sinds jaar en dag middels artistieke gifjes en niet zonder rede. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk aangetoond dat ons gifje de kans op Tinder-succes aanzienlijk verhoogt. Althans, wetenschappelijk. Ton heeft het geprobeerd en hij had extreem veel succes. Is dat wetenschappelijk? 🧐 Dit jaar hebben we dus allemaal een nieuwe! En dus zijn we trots. Want zeg nou zelf, dit zijn toch stuk voor stuk schitterende koppen!? De gifjes zijn trouwens gemaakt door de mediamagiërs van Howcom - creative media. Love You! ♥️

Di. 17 december

#15 BRYAN

In deze serie hoogtepunten omschrijven we korte pieken en geluksmomenten. Wat dat betreft hoort Bryan wellicht niet in deze serie thuis. Bryan's 2019 was namelijk een onophoudelijke extase. Een continue culminatie. Een gestadig summum. Bryan kende in 2019 dusdanig veel hoogtepunten dat hij gerust zijn eigen hoogtepuntenlijst zou kunnen beginnen. We noemen er een aantal:

🎓 De beste man heeft zijn bachelor gehaald. In juni heeft hij, even tussendoor, de HBO opleiding Communicatie & multimediadesign afgerond. En communiceren en multimediadesignen dat 'ie kan!

🌞 Ergens in de zomer is Bryan eerst super lang op vakantie geweest. Wij in volledige paniek, natuurlijk. Eenmaal wedergekeerd hebben we hem uit pure opluchting een contract aangeboden. Bryan van Delft is nu officieel een 2nd Chapter gozerwaiffie!

🛵 Bryan van Delft heeft Rijnsburg omgewisseld voor Leiden. Dus de Uggs, het losgeld en de Vespa staan ergens in een bollenschuur. Bryan komt nu elke dag, al klagend binnen omdat de bussen niet doen wat hij wil.

⚽️ Bryan is ook dit jaar de meest waardevolle speler van Rijnsburg 10 gebleken. Daar hij dit seizoen begon als meevoetballende rechtshalf is hij nu een beslissende rechtsbuiten. Bryan is een combinatie tussen Ard van Peppen en Pieter van den Hoogenband. Hartstikke leuk om te zien.

👔 Bryan is 2nd Chapter's best geklede man van 2019. Volledig concurrentieloos overigens. Daar we al blij zijn dat de rest van het kantoor gewoon kleren aanheeft, brengt Bryan de gemiddelde smaak naar een 6’je. Thanks Bry.

We willen Bryan bedanken voor een fantastisch 2019 en we hopen van harte dat 2020 in de buurt komt van 2019.

Wo. 18 december

#14 WE HEBBEN EEN PLAYSTATION

U heeft het wellicht gemerkt, we zijn wat minder bereikbaar tegenwoordig. Dat komt door een wat merkwaardige oorzaak. De telefoonlijn is niet kapot, de mail doet het nog en we zijn niet slecht ter stem. De oorzaak is vrij duidelijk: We hebben een Playstation. ☝

Naast dat de Playstation een sociale functie bekleedt, dient de gameconsole als mediator in bedrijfsconflicten. Waar vroeger fysiek en verbaal geweld niet werd geschuwd in hoogoplopende discussies, wordt het tegenwoordig beslecht met een potje FIFA⚽️. De winnaar krijgt gelijk. De score tot op heden is duidelijk: Dennis heeft sinds de aanschaf van de Playstation nooit meer gelijk gekregen.

Dennis heeft een merkwaardige doch betreurende scorereeks op de mat gelegd. Met 'zijn' Juventus is hij al meerdere malen genadeloos verslagen door nietsontziende teams als FC Emmen, Bradford City en VVV Venlo. Sterren als Cristiano Ronaldo en Paulo Dybala delven niet zelden het onderspit tegen mindere goden als Anco Jansen en Danny Post. Het schijnt dat de officiële supportersgroep van Juventus momenteel aan het uitzoeken is of het juridisch haalbaar is om Dennis nooit meer met Juventus te laten spelen. In 2020 verwachten wij, als niet-in-de-directie-zittende-teamleden van 2nd Chapter, dat de Playstation op wonderbaarlijke wijze zal verdwijnen. U kunt ons op dat moment weer volledig bereiken.

Do. 19 december

#13 VOETBALSTRAAT.NL

Wat hebben illustere clubs als N.S.V.V, SV Valkenswaard, WSC, RSC Alliance, FC Breukelen, FC Binnenmaas, V.V. De Meern, LRC, UVV’40, V.V Prinsenland, S.V TEC, Delta Sportcentrum, VV Esto, Montfoort SV, SV Meerkerk, VV VRC en VV Lekkerkerk gemeen? En dan bedoelen we natuurlijk niet de aaneengesloten sportieve successen. Eenmaal, andermaal… Deze stuk voor stuk schitterende clubs zijn allemaal aangesloten bij Voetbalstraat.nl.

Voetbalstraat.nl is een webshop waar Quick Teamwear te koop is. Dat is op zichzelf al best wel vet. Maar, het wordt nog beter. Want draagt jouw club nou Quick Teamwear, dan kun jij als clublid met megasuperknettervoordeel Quick kopen via Voetbalstraat.nl. Vet hè. Had zomaar een idee van onszelf kunnen zijn. Nou, jammerdebammer, het idee was niet van ons, maar we mochten er wel voor zorgen dat het van idee naar webshop ging! Check ‘em via www.voetbalstraat.nl.

Voetbalstraat.nl is een idee van Kogros Sport, gevestigd in het schitterende Numansdorp, ook wel het Venetië van de Hoeksche Waard genoemd. Op uitnodiging van Kogros zijn codeconnaisseur Cornelis en de heer D. Guijt (CEO) naar de meer dan vermakelijke wedstrijd Excelsior - Almere City geweest. Dat beide heren precies helemaal niets met voetbal hadden en hebben, wisten de vrinden van Kogros niet. De catering van Excelsior sindsdien wel. De wedstrijd eindigde in 4-2. Dat hoorden onze afgevaardigden trouwens achteraf. Dennis zat voor het laatste fluitsignaal al aan zijn Big Mac en Cornelis zat bij het eerste fluitsignaal al aan de bar. Desondanks, prima potje.

Vr. 20 december

#12 FACTOR52

Eerder bespraken we, in de categorie 'samenwerkingen waar we trots op zijn', Kogros Sport & Fashion. We nemen u nu graag mee naar de samenwerking met Factor52. Factor52 zocht een partner op het gebied van absolute wereldheerschappij, en dan kom je gewoon al heel snel bij ons uit. Dat ging ongeveer zo:
Factor52: "Jongens, we willen absolute wereldheerschappij."
2nd Chapter: "Oké, gaan we regelen."

De opdracht was helder: We moesten de webshop in 10 landen succesvol gaan maken. Omdat er nog wat twijfel leefde, begonnen we er met één. Kort na de start gingen de cijfers door het dak en was de campagne succesvoller dan ooit. Testcase gelukt, op naar 10 landen! En zo geschiedde. Bij één land leek er trouwens wat zand in de motor. Of, zoals Frans Bauer het ooit zo mooi heeft gezegd: "Er is altijd wel wat, dan weer dit, dan weer dat". Inmiddels loopt ook deze super stabiel.

Als we een top tien van succesvolle maanden zouden moeten maken, zou november zeker kans maken op een nummer 1 notering. Dat komt misschien wel omdat we dit jaar, samen met Factor52, de Black Friday Awards hebben gewonnen. Natuurlijk, die prijs hebben we zelf in het leven geroepen, maar desondanks blijft het een prestatie van jewelste. In 8 van de 10 landen hebben we de maandomzet in één dag gedraaid. Lekker he!? Zo scoorden we in Spanje een conversiepercentage van 4,32%, een gemiddelde orderwaardestijging van 150% en een geluksgevoel van 1600%.

Wil jij dat nou ook? Bel Ton ff, dan fixen we dat.

Za. 21 december

#11 BLOEI BLOEMEN

Voor Bloei Bloemen doen wij al geruime tijd de online marketing. Anderhalf jaar om precies te zijn. En daar zijn we natuurlijk trots op. Dit jaar, zo medio februari, sloegen de stoppen door.

Toen José, geestelijk moeder van Bloei Bloemen, tegen ons zei: "Jongens, ik wil een Valentijn actie doen.”, dachten wij dat ze bedoelde: "Jongens, ik wil het volledige team van PostNL een burn-out bezorgen”. Begin februari begon het. We vonden dat er, zo ver van te voren, al best veel orders binnenkwamen, maar het hoogtepunt moest nog komen...

13 februari 2019. Het regende orders. Althans, dit had weinig met regen te maken. Dit was een tropische storm. Het tropische stormde orders. Ofzo. Systemen begonnen te roken, PostNL belde of het nu een keer klaar was én de bloemen waren op. Alle bloemen waren op. Niet bij ons, of op de veiling, maar overal. Bizar hè. Om 12:30 uur belde José ons met de magische vraag: "Jongens, doe alsjeblieft de campagnes uit, we kunnen het niet meer aan".

Dit kunnen we met recht een merkwaardig hoogtepunt noemen.

Zo. 22 december

#1O REFLECTA PARTNER

Als u 2nd Chapter hoort of ziet, dan denkt u direct aan...? Ja. Fashion! 🤗 Nou, precies om die reden, en omdat we de beste code-connaisseur van de wereld en omstreken hebben, kwam Reflecta ons nederige Katwijkse stulpje binnen. Of we voor de fashionbranche even een B2B en B2C platform konden bouwen, gekoppeld aan hun ERP-systeem. En dan het liefst ook nog eens als Long-term Business Partner. En oja, het moest binnen 2 maanden af. Túúrlijk, doen we! 😅

Omdat Reflecta Automation extreem blij was met onze input, mochten we op hun Walk-in-lunch presentaties houden. Voor een uitzinnig publiek vertelden onze supersterren over zaken als webshops, websites, online marketing en hun wildste avonturen. Ton, Erik en Dennis spraken hun laatste woorden, lieten een stilte vallen, het licht ging uit en er volgde een minutenlang durende staande ovatie.

Na tot in de late uurtjes handtekeningen uitgedeeld te hebben, sloten de mannen hun dag af bij de McDonalds. Ze zijn zó verschrikkelijk normaal gebleven.

Ma. 23 december

#9 BLACK FRIDAY

Black Friday is voor ons gekkenhuis. Duizenden orders, tientallen extreem blije klanten en heel veel succesvolle campagnes. Dit jaar hadden we met Alfredo Gonzales, Alfredo voor intimi, een vreemde eet in de bijt.

Alfredo besloot, volledig tegen de gewoonte in, géén korting te geven maar wat moois te doen. Daar we er als aarde een goede traditie van hebben gemaakt heel veel troep te kopen, besloot het hippe sokken-lifestylemerk dat het wel genoeg was zo. Blue Friday was een feit. Geen korting dus maar 30% van het orderbedrag naar een schitterend doel, namelijk de Ocean Cleanup. Wij mochten de online marketing uitingen (zoals altijd) beheren en optimaliseren en de resultaten waren top. Zo behaalde we een conversiepercentage van maar liefst 4,56%. En dat zonder korting! Confetti! 🎉

Wil je de volledige actie bekijken, klik dan hier.
Wil je je volledige salaris naar het goede doel storten, klik dan hier.

Di. 24 december

#8 SCHOONMAAKMOEDER

Nu de hoogtepunten vergevorderd zijn, Kerst binnen handbereik is en het vuurwerk je (verdorie) al om de oren vliegt, is het tijd voor bezinning. Zo krijgen wij soms het commentaar dat we uit onze voegen groeien. Of dat we onze roots vergeten zijn. Oké, we sluiten de ene deal na de andere. En natuurlijk, het lijkt inmiddels alsof Led Zeppelin 'Stairway to Heaven' heeft geschreven voor onze omzetcijfers. Maar wij blijven heel normaal. Speciaal daarom, een notering voor de moeder van het bedrijf.

Er is bij 2nd Chapter maar één persoon écht onmisbaar. Zonder haar zouden we ongewild huisdieren houden, zonder haar zouden we vuilniszakken verzamelen en zonder haar zou Ton nooit schone sokken aantrekken. In een kantoor vol ongeschoren (behalve Bart, want geen baardgroei) mannen zorgt zij voor hygiëne. Het kantoor waar zelfs Rob Geus zijn vingers niet aan zou durven branden, maakt zij brandschoon.

Hoogtepunt #8 is voor de schoonmaakmoeder, de helderheidsheldin, de reinheidsregelaar, de properheidsprinses, mevrouw Guijt. Interieurverzorgster van dienst. Thanks tijger! 💪

Wo. 25 december

#7 KERSTFOTO

In het rijtje met jaarlijkse hoogtepunten mag onze kerstfoto natuurlijk niet ontbreken! Geniet van deze compositie en een geweldige Kerst toegewenst. ❤️

Do. 26 december

#6 LICHT & ACCESSOIRES

Wij zien onze klanten niet als een one-night stand. We proberen met alle relaties een lange relatie te bouwen. (we merken dat deze zin wat vreemd klinkt in de relatie metafoor). Een voorbeeld van zo'n lange relatie is Licht & Accessoires. Voor Thom (van Licht & Accessoires) doen we echt alles! We hebben z'n webshop gemaakt, doen z'n Social Advertising, doen z'n afwas, we monitoren en optimaliseren z'n Google Ads, we strijken z'n kleren, we zorgen voor hoge SEO posities én we zemen z'n ramen. Ook in 2020 blijven wij, met gepaste doch prominent aanwezige trots, hofleverancier van Licht & Accessoires. Voor Thom wilden we daarom een speciaal momentje pakken. Dat verdient hij wel op deze 2e Kerstdag. Deze is voor jou, superheld:

"Kom als de wind die je voelt en de regen
Volg wat je doet als het licht van de maan
Zoek me in alles dan kom je me tegen
Fluister mijn naam, en ik kom eraan"

Vr. 27 december

#5 RUST, REINHEID & REGELMAAT

Rust, reinheid en regelmaat zijn centrale thema’s bij 2nd Chapter. Eens per jaar worden deze thema’s bij het grof vuil gezet. Dennis (CEO) plant namelijk in het geheim een eindejaarsuitje voor het voltallige personeel.

Om 16:00 uur gingen de computers uit, de loden ballen konden af en we mochten eindelijk praten. Dat was niet alles, we vetrokken richting Rijnsburg 😱. Op locatie aangekomen doemde een sportschool op. Gelukkig, daar hoefden we niet in. Nee, we mochten de Escape Room in! Nu kun je een hoop zeggen over escape rooms, maar je komt er moeilijk uit. Geheel tegen ieders verwachting in, kwamen we de eerste 2 kamers snel door. Kamers 3 en 4... die willen we niet publiekelijk bespreken. Tot slot van rekening kreeg ons zelfvertrouwen een flinke knauw toen vier man bezig was met een rekensom (met de uitkomst 18) en het enige wat je hoorde was: 38! 28! 94!

Onze CEO had deze schandalige vertoning al ingeschat en beloonde ons desondanks met een bezoek aan Grill-bar Ruig. Nu kun je een hoop zeggen over Ruig, maar ze maken korte metten met je lekkere trek. Al volgegeten en bepakt met een redelijk alcoholpromillage vertrokken we naar Café In Den Blauwen Bock, alwaar vriend Erik ons opwachtte met duizend liter bier. Hoeveel!? Duizend! En, het zal je verbazen, alles ging op! Althans, zo voelde het de volgende dag.

De day after is de boeken ingegaan als minst productieve dag ooit. Ton heeft door zijn houding een doorligplek op zijn wang, Erik heeft een middagdutje gedaan van ongeveer 6,5 uur en Cornelis leefde op een streng koffiedieet. Desondanks, meer dan geslaagd!

Za. 28 december

#4 CODECONNAISSEUR

We hebben veel onderwerpen behandeld in onze jaarlijkse hoogtepuntenbrij en het einde is in zicht. Aangekomen bij hoogtepunt numero 4 willen we graag nog één persoon in het zonnetje zetten. Niet te lang, want dat trekt z’n huid niet. Het gaat om de rots in de branding van 2nd Chapter. Het gaat om:

De man wiens bakken koffie smaken naar asfalt en doen denken aan het steenkooltijdperk.
De man van weinig woorden, maar van ongekende daden.
De man die soms thuis eet, en soms niet.
De man wiens baard de baardgroei van de andere teamleden volledig overbodig maakt.
De man die schuil gaat onder de bijnaam ‘bebaarde codeconnaisseur’.
De man die sinds dit jaar rijles heeft.
De man zonder wie 2nd Chapter een veredeld hobbyclubje zou zijn.
De man die Mario Kart door zijn overheersing tot een gênante vertoning maakt.
De man die vanaf medio september wanten aan heeft.
De man die niet zelden door het leven gaat met een koffievlek.
De man wiens Tetris skills hem een HBO-diploma architectuur opleveren.
De man die dagelijks een bak kwark eet.
De man die in zijn eentje een CMS heeft ontwikkeld.
De man die volledig onmisbaar is voor de Online Marketing tak.
De man die volledig onmisbaar is voor de Design tak.
De man die volledig onmisbaar is.
De man die is.
De man.

Zo. 29 december

#3 ALFA PARTNER!

Als u onze hoogtepunten een beetje heeft gevolgd, en we gaan er maar vanuit dat dat zo is, dan heeft u gezien dat wij schitterende relaties hebben opgebouwd in 2019. Een nieuwe partner die zékers niet mag ontbreken in onze hoogtepunten is ALFA PRO IT. Eind 2018 gingen wij de samenwerking aan met dit legendarische bedrijf uit het altijd zonnige Rijnsburg, want zo bleek, ze hadden best een aardig idee. Het ontwikkelen van een wereldverbeterende, baanbrekende, tot voor kort onmogelijk geachte B2B-webshop voor bedrijven in de bloemenbranche. Nu, een jaar later, draait deze samenwerking op volle toeren. Daar zijn we natuurlijk ver-schrik-ke-lijk trots op! Rijnsburgse vrinden: Numero 3 is voor jullie! ❤️

"Zingen uit volle borst
Jaag je dromen maar na
En weet wat je ook zal doen
Dat ik achter je sta"

Ma. 30 december

#2 VERSTE KLANT OOIT!

Onze ster is rijzende, dat hoeven we u als trouw 2nd Chapter volger natuurlijk niet te vertellen. Toch doen we het! Ongebreidelde zelfverheerlijking, daar zijn we dol op. Daar we een kleine vijf jaar geleden zijn begonnen met als einddoel absolute wereldheerschappij, zijn we vijf jaar verder behoorlijk onderweg. Althans, wereldheerschappij...

In 2019 hebben we online marketing campagnes mogen draaien in Amerika (het land, niet het dorp), Italië (bekend van Floortje Dessing), Spanje (is heel warm), België (soort Groningen maar dan de andere kant op), Portugal (soort kuststreek van Spanje), Frankrijk (een super grote bakkerij), Duitsland (soort Nederland maar dan gedisciplineerd) en Denemarken (Fjorden enzo). Hier bleef het (verdorie) niet bij. We mochten de vetste website ooit maken voor het vetste bedrijf ooit: North Kiteboarding (www.northkb.com).

Nu horen we u denken: Heren van 2nd Chapter, waarom is dit nou een hoogtepunt? Nou, omdat het super ver was! North komt namelijk uit Nieuw-Zeeland! Dat is alsof je naar Groningen rijdt, over de afsluitdijk, maar dan duizend uur. Ter illustratie: Het is naar Australië vliegen, daar landen, dan stap je uit en vraag je aan iemand hoe ver het nog is naar Nieuw-Zeeland en die persoon zegt dan: SUPER VER! Daarbij heeft onze Ton, wereldburger van beroep uit Lisse, opgemerkt dat er een tijdsverschil is. BLIJKEN ZE OOK NOG EEN ANDERE TAAL TE SPREKEN. Hoe vet!?

Di. 31 december

#1 BEDANKT 2019!

Tradities moet je niet de zwarte piet toespelen en daarom is ons laatste hoogtepunt, net als vorig jaar, ons dankwoord. Met enige trots presenteren we u een bescheiden lijstje namen en bedrijven die we op z’n minst een beetje dankbaar zijn.

Bedankt Gijsbert, Hubrecht, de smulrol (misschien wel de meest iconische snack ooit), Grietje, Thom van Licht & Accessoires, Ton (werknemer), Ton z’n Tindermatches, ALFA PRO IT, zwarte piet (oude bekende), Modefabriek, Factor52, Jan de Zakkenwasser, oude klanten, nieuwe klanten, blije klanten, Habana Beach, Jan met de pet, CioMé, Jos de Beuker, Katwijks Museum, Bryan van Delft (bekend voetballer), Bryan van Delft (verliezend FIFA speler), Bryan van Delft (oud HVA-student), Bryan van Delft (werknemer), vrinden van Kogros Sport, Vereniging HCHWA-d, Malle Jan, Reflecta Automation, Jan Modaal, North Kiteboarding, Bart de V (werknemer), Jan Contant, Jan Gepast, Kunstvereeniging Katwijk, Voetbalstraat.nl, Vitaal trainer, CuliEye, Kees met een C, Jan Lul, ghostwriter van Marco Borsato, Fiona, Freek, Frits en Fatima, Joey van QB, Alfredo Gonzales, de moeder van Dennis, Sandifort id, onze Facebook & Instagram matties, onze LinkedIn connecties, onze openstaande LinkedIn uitnodigingen, Mystic, Erik (werknemer), Jan de Behanger, Beemster, Gastouderbureau Boelie, de mannen van Jaap&Leo Hekwerk, Jan Gat, De Hosting Firma, Beach&Bandits, het magistrale Howcom - creative media, de wanstaltige muzieksmaak van onze CEO, Café In Den Blauwen Bock, Nick (van Simon), Hostingvisions, Frits Wester, Simon (van Nick), Cornelis (werknemer), Ernst, Bobbie. En de rest.

Dankzij jullie was ons 2019 onvergetelijk! ♥️

Design, development & online marketing

Hi, wij zijn 2nd Chapter! Webbureau voor design, development & online marketing met een passie voor online maatwerk. Wij ontwikkelen complexe websites & webshops en bieden beheergemak via een uniek cms-systeem. Last but not least creëren én onderhouden wij online marketingcampagnes met maar één doel; conversie!

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Bel 071-4072027, laat je gegevens hieronder achter of start direct het gesprek via de chat.

Over ons

Online Marketing

 

Actueel

SBB Erkend Leerbedrijf
9,2

klanten vertellen
37 reviews